Kommunale krav
Betaling av faktura frå Gulen kommune
Alle rekningar frå Gulen kommune skal betalast til bankkonto 3705.31.50943 som også er oppgitt på fakturaen. Det er viktig å oppgje aktuelt KID-nummer for å sikre rask og korrekt handsaming av innbetalinga di.
Ved betaling frå utanlandsk bank må du bruke fylgjande bankadressekodar:
- IBAN-KODE: NO57 3705 3150 943
- SWIFT/BIC-adresse: SOFJNO22
Korleis blir fakturaene sendt?
Privatpersonar:
Vi nytter følgjande kanalar ved utsendinga i prioritert rekkefølgje:
- avtalegiro
- eFaktura
- Vipps
- digital postkasse
- e-post
- papirfaktura
Ønskjer du å endre kvar du mottek faktura?
Avtalegiro:
Automatisk betaling av faste rekningar er praktisk for alle som ikkje kan eller ønskjer å bruke nettbank. Ta kontakt med banken din for å få oppretta dette. Eller ta kontakt med økonomiavdelinga, 57782020, så sender dei deg ein svarslipp som må signerast på.
eFaktura:
- Sjekk dine aktive betalingsavtalar og innstillingar i nettbanken din
- Ver merksam på “Ja-takk til alle”
- “Ja-takk til alle” kan vere sett opp ulikt i bankane – sjekk banken din
- Har du betalt rekningar for andre kan du ha oppretta betalingsavtale for andre.
Vipps:
Om du ikkje ønskjer faktura tilsendt på Vipps må du deaktivere dette under Profil, Regninger og eFaktura i Vipps-appen.
Meir hjelp ved Vipps
Digital postkasse:
Sjekk innstillingar i den digitale postkassen
For næring/verksemder
Faktura blir som standard sendt i denne rekkefølgje:
- EHF
- e-post
- papirfaktura
For å få faktura på EHF må økonomisystemet ditt vere oppdatert for å få tilsendt faktura på EHF, og du må melde verksemda inn i Elma og Aksesspunkt.
Har du spørsmål om innbetaling av faktura?
Ta kontakt med økonomiavdelinga
- Telefon: 57 78 20 00
- E-post: faktura@gulen.kommune.no
Har du spørsmål om innhaldet i fakturaen?
Ta kontakt med sentralbordet ved spørsmål til desse fakturaene:
- Gebyr innanfor vatn, avlaup, byggesak, oppmåling, plan
- Eigedomsskatt
- Helse- og omsorgstenester
Kontaktsenteret er ope måndag - fredag frå 09:00 - 15:00.
- Ring oss på telefon 57 78 20 00
- Send ein e-post til: postmottak@gulen.kommune.no
- eDialog, sikker innsending trykk her
Spørsmål om barnehagefaktura: Ta kontakt med barnehagen til barnet ditt
Spørsmål om skulefritidsordning: Ta kontakt med skulen til barnet ditt
Spørsmål om musikkskule: Ta kontakt med leiar for musikkskulen
Klage
Har du motteke ein faktura eller eit inkassovarsel du er ueinig i, må du sende ei skriftleg klage på kravet.
Dette sender du hit:
Digitalt og sikkert: eDialog, sikker innsending
eller via e-post: postmottak@gulen.kommune.no
eller til postadresse: Gulen kommune
Eivindvikvegen 1119
5966 Eivindvik
Har du vanskar med å betale kommunale rekningar?
Betaler du ikkje ved forfall blir det sendt ut påminning/inkassovarsel. Det blir då lagt til forseinkingsrenter og gebyr (etter gjeldande satsar). Om du framleis lar vere å betale blir kravet oversendt til inkassoselskap, for tida Lindorff.
Har du problem med å betale i tide, er det viktig at du søkjer om utsetjing eller inngår betalingsavtale så tidleg som mogleg.
Betalingsavtale for kommunal faktura
Du kan sjølv ordne med betalingsutsetjing i 20 dagar for alle typar krav/fakturaer. Dette gjer du enkelt ved å logge deg inn på mi side eller ved å logge deg inn på kundesida di i kommunen sitt økonomisystem.
Hjelp til innlogging
Alternativt at du kontaktar økonomiavdelinga, tlf. 57782000 og avtalar nye forfallsdatoar direkte der. For deg som ikkje kan betale faktura til forfall, kan du be om betalingsavtale.
Treng du hjelp?
Har du generelle betalingsproblem? Då kan du søkje om økonomisk rådgjeving og gjeldsrådgjeving hos NAV.
NAV hjelper deg gjerne med råd om privatøkonomi.
Ta kontakt med NAV Fensfjorden for samtale med rådgjevar på telefon 55553333. Open frå klokka 8-15.30, måndag - fredag.
Rådgjevar kan hjelpe deg med mellom anna:
- Råd og tips kring din økonomiske situasjon, hjelp til å få oversikt.
- Råd knytt til dine gjeldspostar.
- Forhandlingar med dine kreditorar.
- Tilvising til andre instansar som kan gje deg hjelpa du treng