HeimNyheiterDet skjer mykje i kommunen vår - kjekt om du vil legge ditt arrangement i kalenderen

Kalenderen er open for at alle kan legge inn arrangement og aktivitetar.
For å opprette ein ny aktivitet i kalenderen, trykk på «Opprett arrangement». Du får no opp ei ny side der du kan logge deg inn med e-post eller SMS, og få tilsendt ein kode for verifisering. Når koden er lagt inn kjem du til ei side der du legge inn informasjon om arrangementet.

Fyll ut informasjon om arrangementet eller aktiviteten

• Namn på arrangementet
  • Ingress – Kort innleiing om arrangementet
  • Beskrivelse av arrangementet
  • Nettside: Her kan du legg inn lenke til ei nettside/facebook-side der det står informasjon om arrangementet
  • Kategorier: du kan velje om du vil hake av for type arrangement
  • Stad: du legge inn postnummer for arrangementet. Utan postnummer vert ikkje arrangementet publisert.
  • Tidspunkt: Legg inn tidspunkt for arrangementet
  • Legg gjerne inn kontaktperson
  • Fyll evt inn andre felt
  • Trykk publiser når du har fått lagt inn alle informasjonen

Treng du hjelp til å legge inn arrangementet i kalenderen så kan du sende informasjon til postmottak@gulen.kommune.no så hjelpe vi deg gjerne med å legge det inn.

Sist oppdatert: 20.03.2024
Publisert: 20.03.2024